Friday, October 2, 2009

Raye yang paling tak best....

salam.... selamat hari raya
Hari raya tahun nie adalah hari raya yang paling tak best dalam idup aku.. sebabnye :-
1st Raya.
     -Pagi raya tumpang sambut raya kat umah akak ( ijok )
     -pas sembahyang raya lepak umah akak n makan2 je.
     -pas tu siap2 balik umah sendiri kat petaling jaya.
     -singgah kat DEMC melawat isteri kawan bersalin, jeles lak rase dia dapat anak dulu..heheheh
     -balik umah n my wife siap2 nak gi keje
     -anto orang umah gi keje PPUM
     -balik umah main game kejap n tido...hehehehe
     -malam ambik my wife balik keje
2nd Raya.
     -tido sampai kul 10 or 11 ( pas subuh )
     -anto org umah gi keje
     -balik main game sampai mate kero n kepala pening, pas tu tido
     -malam ambik org umah balik keje
hari raya ke 3, 4, 5
     -same je..waaaaaaaaaaaaaaaaaaa :((
Hari Raya ke 6 n 7
     -baru balik kampung, tu pun muar je (umah atuk org umah)

Walaupun tahun nie tahun pertama aku raye ade isteri tapi raye cam tak bermakna je.
Tapi tak pe lah,oleh kerana aku dah ditakdirkan beristerikan seorg nurse, aku perlu terima
perkara nie sebagai satu cara hidup.

Tapi yang paling penting aku sgt berharap anak aku kuar cepat kekekeke, tak sabar
rasenye....:D

>>>>>>>SELAMAT HARI RAYA-MAAF ZAHIR BATIN<<<<<<<<

3 comments:

  1. redha je la yer...

    ReplyDelete
  2. Alaa.. klu time tu isteri tk sarat mengandung mestila dia bg blk kg..kan..kan..kan.??????

    ReplyDelete