Wednesday, April 21, 2010

Berita-berita di tv

Salam, aku just nak luah perasaan skit..coz akhir2 nie terlampau2 penggunaan masa berita untuk politik.
Aku tak nafikan aku memang pembangkang, dan darah aku n keluarga pun memang pembangkang, and
selamanya akan terus bersama Green Flag.

Sebenarnye bagi aku tahap politik kat malaysia nie masih rendah dan di tahap hina kerana masih tiada
keadilan bersuara. Yang asyik tertindas rakyat, tiap2 ari keje and ujung tahun kene bayar cukai tapi
tapi still tak rase ape2 pun dari bayaran cukai tersebut... so ini ke yang dikatekan kebajikan kepada rakyat??

Ehhh dah terlebih plak.. k berbalik kepada berita di tv. Tiap2 hari berita jam lapan akan membicarakan tentang politik selama lebih 20minit, aku memang tak puas hati betul coz aku nak tengok berita semasa bukan politik.... bagi aku klu nak cakap pasal politik sediakan le mase lain...mase jam lapan tu masyarakat nak tengok berita2 yang lain seperti ekonomi,jenayah,kemalangan n dunia. Mane2 chennal pun same, klu org kate siaran2 nie pencacai BN tau marah..tapi perbuatan memang sebijik pencacai..

Ooooppppppsssss dah ter emo plak...k lah just nak pesan skit lagi, klu BN terutama UMNOngok nak balik
undi2 golongan muda tolong lah ubah semua sekali menda2 yang sgt menjijikan nie...tak yah aku sebut ape yang jijik tu coz masyarakat malaysia sekarang nie bukan cam tahun 80-an bagi kain batik or pelikat terus undi. Plzzzzzzzzzzz kami nak Malaysia terus maju, jgn asyik politik je.



No comments:

Post a Comment